Wednesday 7 March 2012

yeah,


one day ....

Hai, assalamualaikum everibady. yes dah masok bulan march ni, and untuk sekian lamenyee saya menjadi penduduk setia di rumah, semua org bangun pagi masing masing ade something to do, tapi saya ? what zeee boringg personn. act takdelaaa saya tak buat papepun, sayaa amik lesen kete laaa, tapi nk tggu turn untuk test comp, test ceramah 3 jam tu, turn bawak kete tuu lambat sungguh, saya tak suke tggu lame lame taw -.- 


Hmm, sekarang dah bulan march, and semua yg amik spm tahu result akan kua on 22/3 ni kan kalau tak silap laa and im sooo sooo yeee saya sgt/teramat/terlalu/terlampau nevess untk mghadapi date tersebutt. Saya harapkn yg baik baik jee untuk kawankawan saya and sume f5 kt malaysia nii. Ishh takotnyee aku, mcm mane ek kalau dpt resutl tak best ? :/
takpelaa, redhaa jelaa. ok lah, saya nk sambung tgk Lawak Ke Der sumpah lawak gilaaa, tapi tgk kt you tube jelaa kn, okay bye adios amigoss ~