Saturday, 21 April 2012

    





Hai evelibady :)

Betapa bosanye duduk je kt rumah, saya makin gemok, maknanye makin besar, makin berat,makin lebar,dan sewaktu dgn nya lahh. adoi, takde idea nk type ape. rase mcm blank otak ni... oh ya, saya makin active dgn twitter, makin makin malas dgn facebook. facebook saya penuh dgn budak budak, maksudnye,bnyk budak budak skolah.


Biaselah, kite geng budak dah habis skolah jek :p haritu followers kite dah 100.hihi org lain dh beribu followers tak heren pun ek, lol saje jek ckp. k,lah no idea, tollay miss my bofen yg jauh beribu batu tu. takpe nnti kite jumpe ye awak...


Gua Rindu Gilaa Sama Luuu,
Tunggu Kite Balik Eh Awak.
Lebchuu :*